Uzņēmums

 

Sto grupa

Jūsu partneris caur visiem projekta cikliem

 

   

Vecu un arī jaunu būvju vērtības saglabāšana ir būvnieku, investoru un lietotāju pastāvīgā problēma. Lai atrisinātu šo problēmu, Sto pēta, attīsta, ražo un pārdod produktu sistēmas un pakalpojumus, kas saglabā, uzlabo un uz ilgu laiku aizsargā no bojājumiem sienu substances un funkcijas, griestus un grīdas. Blakus šim funkcionālajam uzdevumam kā pakalpojums ir ēku estētiskas ārējās apdares izveide ar krāsām un struktūrām.

Sto vēlas būt pirmais – videi un cilvēkam draudzīgas dzīves telpas plānošanas nozīmē. Tādēļ Sto sadarbojas ar klientiem un partneriem, kam ir vieni un tie paši mērķi.

 

Sto grupas uzņēmumu vadmotīva būtību ietver vārdi- būvēt ar sirdsapziņu

 

kas izsaka to, kādas ir Sto prasības pret sevi un aicinājums attiecībā pret citiem ar būvniecību sasaistītajiem. 

 

Arhitektūra kā uzņēmuma komunikācijas veids pie mums izskatās mazliet citādāk salīdzinot ar to, ko līdz šim bija pieradis redzēt ieinteresētais nespeciālists un kas bija vispārpieņemts darījumu pasaulē.

Sto AG vadmotīvs un moto „Būvēt ar sirdsapziņu” pavisam apzināti izslēdz homogēnu arhitektūru un globalizētu būvniecības stilu. Mēs atsakāmies no priekšpilsētas amatniecisko veidojumu sajaukuma.

 

Mūsu uzņēmuma definētais pamats ir ekosociāla tirgus ekonomika. Pie tam tīri ekonomiskie Sto AG mērķi orientējas uz brīvo tirgus ekonomiku un uzņēmuma sociālie priekšstati ietiecas dziļi sociālajā tirgus ekonomikā. Mūsu uzņēmuma mērķi nav neelastīgi. Tie pastāvīgi orientējas uz „jaunākajām politiskajām, sociālajām un ekoloģiskajām atziņām” un tiek attiecīgi koriģēti, papildināti un paplašināti. Jo, kur mainās sabiedrība, tur mainās arī arhitektūra un līdz ar to arī uzņēmuma arhitektoniskais veidols.

 

Tas gan nekādā gadījumā nenozīmē, ka teicienam „būs jau labi” tiktu atvērtas visas durvis. Gluži pretēji! Uzņēmumam, kas darbojas gan reģionāli, gan arī internacionāli, arī šajā ziņā ir jāuzņemas atbildība. Reģionālo arhitektūras tradīciju nivelējošais ”internacionālais stils” ir tikai tās ekonomiskās globalizācijas kultūras priekšvēstnesis, kas 90-ajos gados pārveidoja pasauli. Homogēnās uzņēmumu arhitektūras globalizācija krasi iebilstu uz partnerību orientētajam Sto AG vadmotīvam.

Lai optimizētu mūsu vietnes darbību un spētu pastāvīgi uzlabot to, mēs izmantojam sīkfailus. Turpinot izmantot vietni, jūs piekrītat izmantot sīkfailus. Vairāk informācijas.